Приветствую!

Привет! Меня зовут Оля Фесенко, вы зашли на мой блог Wordsmith blogger, который большей частью посвящён всем вещам, которые меня интересуют. Здесь представлены мои материалы, а также различная информация, которая имеет какое-то отношение к ним.

вторник, 14 декабря 2010 г.

Що ж... А тепер, нарешті, можна представити вам й мою оцінку різноманітних блог-сервісів, якими я почала користуватися))

   Розпочнемо з ЖЖ, або, як кажуть, власне, мовою оригіналу - livejournal. Гарний сервіс, має доволі багато можливостей. Дуже зручний у пошуку друзів - потребує для цього лише введення логіну. Проте, як на мене, трохи складнуватий у порівнянні, наприклад, з тим же блоггером.
   Далі. Далі я "зарегилась", нашою мовою вже кажучи, на Хайблоггері (hiblogger). Що ж, можу сказати, він сподобався мені більше, аніж попередній. По-перше, він простіший у користуванні, та ще одна його достатньо примітна риса - широке розмаїття для створення і можливість розробки дизайну власноруч.
   Що ж, тепер повернуся до мого....гмм... рідного блог-сервісу. Так, так, дійсно, за цей доволі недовгий проміжок часу, я дуже звикла до Блоггеру. Я вивчила багато його можливостей, і задоволена його функціями - вибором дизайну, гаджетами, взаємодією з іншими користувачами та їх блогами.
Wordpress. Як на мене, то цей сервіс важкуватий. Не можу змінити мову користування, та й деякі сервіси для мене не досить зрозумілі.Я навіть не можу туди запостити свою характеристику!

Комментариев нет:

Отправить комментарий